repcsi.hu

Archive for September, 2011

Tazmánia 11 – Úton Strahan felé

Sep 15th, 2011 by krisz | Comments Off

Hosszű kocsiútnak néztünk elébe ezen a napon, így korán indultunk. Annyira viszont nem siettünk, hogy egy-két kisebb túrát ne iktattunk volna közbe. Először a Lake St Clair nemzeti parkban álltunk meg, ahol a Watersmeet és a Platypus Bay túrákat jártuk végig. Egyik sem egy hosszú túra,  a kettő együtt nem több mint 1 óra, viszont nem is túl érdekesek. Persze kacsacsőrű emlőst itt sem láttunk, bármennyire is meresztettük a szemünket.

Ezután kicsit szkeptikusan vágtunk neki a Franklin Gordon Wild River túrának, de az legalább egy szép erdőn vezetett keresztül. Ez is egy gyors túra, nagyjából 25 perc alatt körbe lehet menni a meder mentén. Az erdő viszont mesébe illően zöld.

Végül pedig beugrottunk megnézni a Nelson völgyet és vízesését, ami szintén alig 20 perc alatt megtekinthető egy jól kiépített ösvényen keresztül.

A három rövid kis túra után már csak Queenstown városka "bevétele" maradt hátra Strahan előtt. A város maga bányaváros volt, ebből adódóan az odavezető út igencsak kacskaringós, tele hajtű kanyarokkal. Amióta a bánya megszűnt, azóta a város is hanyatlásnak indult és manapság túrizmusból próbálja meg fenntartani magát.

További képek a Gallériában!

Vegyes képek 2008-ból

Sep 8th, 2011 by krisz | Comments Off

Újabb képválogatás, ezúttal 2008-ból.

A képek a Gallériában tekinthetőek meg.